Virksomhedens vækst VAR

Virksomhedens vækst VAR

Givet denne baggrund af eksplosive vækstmuligheder, udfordringer for VAR ledere bliver styring for omsætningsvækst og rettet mod de højeste margen muligheder – i indledende salg og hele igangværende kunderelationer. Professionelle services automation softwareprogrammer give VARs en konkurrencefordel og gøre forskellen mellem kæmper for at dyrke og høste profit fra de rigelige vækstmuligheder.

Fordele for VARs, der bruger Professional Services Automation Software

1. udøvende indsigt

VAR virksomheder starter som regel ved at sælge en primære sæt af produkter og tjenester. Efterhånden som de bliver mere vellykket, de tilføjer flere produkter og tjenester, i sidste ende bundling dem op i måder klienter ønsker at købe dem. De fleste VARs ser på deres forretning gennem “business practice” objektiver – områder af markedsføring og levering, der samler de flere discipliner skulle udgøre en klient løsning. Grundlæggende start-up Systemværktøjer passer ikke nogen mere, VARs behovet for professionel service automatisering softwareværktøjer, der styre og rapportere produkter de måde kunderne køber dem, gennem linsen af en praksis.

#Example af hvordan PSA Software kan hjælpe med at forbedre udøvende indsigt

Som et eksempel på dette, Tænk på network praksis, der kombinerer elementer af hardware (servere, routere og hubs) med software (sikkerhed messaging og e-mail), sammen med client uddannelses og endda Netværksovervågning og styring.

En CEO visning viser alle praksis og rangerer dem af indikatorer for nøglepræstationer: indtægter, vækstrater og margener. Praksis ledere kan se, hvordan deres projekter udfoldning og med boremaskine nedture, identificere hvad der fungerer, og hvad � s ikke. Det vigtige punkt er, at med hjælp fra PSA software, VARs kan sætte deres fingre på pulsen på virksomheden og fortælle hvor markedet voksende eller kontraherende.

2. klient synlighed: Alle kunder er vigtige, men i virkeligheden, nogle er mere vigtigt at din bundlinje end andre. Når du forstår en klient � s levetid værdien – indtægter, projekter, fakturaer og muligheder ved hjælp af en software-PSA – kan du forme din interaktion med dem bedre.

Kig på dig selv fra kundens synspunkt

Kunderne ser deres forhold VAR som summen af deres erfaringer med salg, debitorstyring, service hændelser og andre interaktioner.

For en VAR er at få sådanne detaljerne for endnu en klient normalt en kedelig one-off regneark øvelse. Og når det er gjort, resten af organisationen normalt del ikke i indsigt. Som et resultat, effektiv opfølgningsaktiviteter type, du vil have rutinemæssigt – uanset om det er at have en executive gør en afhjælpende opkald eller indlede en trinvis salgslead ikke ske.

Professionelle services automation software ændrer alt dette. Det giver ledere de mest kritiske elementer i enhver klient transaktioner på et blik: praksis indtægter og marginer, købe mønstre, hændelser, og faktura betaling. Det giver indsigt i kundens oplevelse med VAR og viser værdien kunden bringer VAR.

Ved hjælp af denne viden kan udløse et velplaceret opkald fra en ledende medarbejder på det rigtige tidspunkt til at styrke din position og føre til en dybere forhold. Det er de oplysninger du skal angive prioriteter, sikrer du tage sig af dine bedste kunder og give næring til de mest lovende dem.

#Keep faner på igangværende interaktioner at forbedre omsætningsvækst

Mange ledere måle et klientforhold sundhed med antallet af interaktioner mellem virksomheder, tilbagevendende ordre mønstre, og ved at øge ordrestørrelse. Omvendte er et stigende antal opkald til supportcenter om gentaget, nagende problem eller for mange on-site besøg, der ikke fører til noget salg. At finde forskydninger i købe mønstre gennem PSA software kan fungere som et early warning system til at hjælpe dig med at forhindre, at en god klient at komme væk og genkende, hvor nye strategier kan blusse op igen køb.

#Making dig selv synlig for dine klienter øger tilliden

Den ultimative leveringsmængde er din evne til at skabe tillid og værdi for dine kunder. Åbning at lade kunderne se deres egne daglige interaktion med du gemmer din klienttid og penge, og du også.

Ved hjælp af PSA software portal klienter kan besvare deres spørgsmål som er mine betalinger modtaget (og anvendes til de rigtige fakturaer), hvilke fakturaer er udestående, som ordrer er stadig åbne (og er enhver levering info findes), hvor mange serviceopkald har blevet anbragt for nylig, og hvor mange (hvilke der) er stadig åbent.

Når en ordre afgives du opsætte et projekt til at designe, installere, få systemet operationelt, og i sidste instans accepterede. Dine kunder kan bruge portalen PSA software under projektet at forstå status af et projekt, bruger det til interne rapporteringsformål, og bruge det som en kommunikationsplatform.

Fremsynede VARs bruger professionelle services automation software til at overvåge accept proces og selv sørge for at et projekt leverer på dets business forbedring eller ROI fremskrivninger. Under denne proces, en kyndige praksis manager vil være på udkig salgsmuligheder for efter markedsmæssige tjenesteydelser.

3. markedsføring effektivitet: Fange sande marketing omkostninger og ydeevne forbedrer din fange satser og minimerer spild af midler.

Der er en gammel marketing så der siger 50% af annoncekroner er spildt – vi ved bare ikke hvilke 50%. Desværre, dette princip gælder for VAR markedsføring udgifter for. Gennem professionelle services automation software, kan du indsamle reelle omkostninger for alle aspekter af din leadgenerering indsats og sammenligne dem til salg opnåede. Det er kraftfulde oplysninger, der sikrer vindende udsagn benyttes igen og mindre end stjernernes indsats er prompte. At kende omkostningerne per bly og succes rate af hver kampagne bringer marketing operationer tættere til virksomhedens mission af stigende indtægter og høj margen muligheder.

#Watch pipeline aktivitet til at identificere, hvor du kan stimulere vækst

Rørledninger er hårdt nok til at styre, selvom du ikke beskæftiger sig med sandbagging eller ubesvarede henrettelser. Professionelle services automation software genererer real-time rapporter for sales executive, CFO og CEO at detaljer bevægelsen fra forslag til ordre til forsendelse og accept. Rapporter om, at hjælper dig med at forstå forslag omregningskurser, interne udførelse, og hvor godt dine medarbejdere er når du besøger på webstedet. Kendskab til dette kan hjælpe dig med at identificere god salg udførelse, spot udbedrende arbejde for individuelle sælgere, og beslutte hvad der skal gøres for at hjælpe cement et godt forhold med en klient.

#Use klient feedback til productize muligheder

Hver VAR fastholder et støttecenter for igangværende klientinstallationerne support og projektledelse. Data fra disse interaktioner kan være en guldgrube af nye muligheder. PSA software identificerer vigtige opkald spørgsmål, så kan du undersøge dem for tilføjelse produkt og salgsmuligheder. At få en masse opkald om opstart problemer på niveauet slutbrugeren? Måske er der behov for en onsite indledende træning klasse. Har klienter utilstrækkelige færdigheder i deres IT-afdelinger? Måske er det tid til at overveje en administrerede services tilbyder.

PSA software for VARs kan give fakta for at træffe informerede beslutninger om når productize tjenester for gentagelig, høj margen salg og hjælpe dig med at spotte nye områder klienter er spørgende om.

#Accelerate opgradere muligheder gennem indblik i dine kunders installeret miljøer

I sagens natur racing teknologibranchen altid mod den næste gennembrud. Desværre, slutbrugeren klienter ikke kan muligvis holde op med den ubarmhjertige vedtagelsen af den næste store ting. I virkeligheden, de ofte maksimere ikke brug de kommer ud af et stykke af udstyr og kan ikke være bekendt af besparelser muligheder for at kommer med nogle opgraderinger.

Det er nemmere at sælge, når du ved, hvordan og Hvornår kunden køber. Mange IT-direktører har et budget model, der abonnerer på ideen om at være fuldt afskrevet. At vide hvornår afskrivning opstår kan udløse salgsaktiviteter for at høste denne indbyggede finansielle forståelse. Kreative salg ledere vil også se dette som en mulighed for at tilbyde nye kontraktmæssige vilkår der strækker sig ud over et enkelt projekt eller levering. For eksempel, kan de tage en del ud på gaden ved at erstatte alle virksomhedens pc’er over en treårig periode, som systemerne bliver helt afskrevet, og tilbyder særlige betalinger vilkår at tage brodden af engangsbeløb betalinger.

4. interne operationer: Administration af teknologi implementeringer betyder kører projekter til tiden og på budget. Realtid bevidsthed kan registrere margen lækage, før det bliver et problem.

#Tight kontrol af ny teknologi introduktioner kan fremskynde indtægter og indeholder rampe-op omkostninger

Bliver markedet klar til hver ny teknologi er ikke et lille eller billig virksomhed. PSA software med godt projekt management funktionalitet gør det muligt at identificere og kontrollere centrale rampe-op opgaver såsom at opnå licenser, medarbejderuddannelse og certificering, opsætning af udviklingsmiljøer, at arrangere dit produkt distributionsnet, og så videre. Teknologi rampe op er et stort internt projekt, der kræver kostbare kapital udlæg og rentabilitet afhænger ofte af dygtige projekt og budgetforvaltning og at undgå budgetoverskridelser. PSA softwareværktøjer giver dig tid og cost management insights kan bruge til at hjælpe med at sikre en rede medarbejdere og en til tiden udrulningen til en pris, du forventede.